Inaktivitet/aktivitet

Vel, vel! Til tross for at bloggen ikke har blitt oppdatert på vel over ett år, er det fremdeles store besøkstall hver eneste dag (faktisk flere nå enn det var da bloggen var aktiv), og jeg mottar mange e-mailer med spørsmål om både det ene og det andre. Dette er selvsagt utrolig kjekt, men på grunn av personlige ting har det den siste tiden vært vanskelig å få svart på alle mailene – det beklager jeg!

Det har skjedd mye i pole-Norge det siste året, og denne treningsformens popularietet har virkelig vokst. Det har i tillegg blitt startet opp nye pole dance-studioer flere steder i landet – så det er ikke lenger bare Bergen og Oslo som tilbyr dette.

Personlig har jeg mer og mer gått over til å fokusere på styrketrening alene, men prøver å komme meg inn igjen i alle de andre formene for trening jeg før holdt på med – og litt til. Prøver også å kvinne meg opp til å starte p90x. Ikke fordi jeg ikke foretrekker frivektsrommet på treningssenteret, men fordi jeg vil ha noe som holder meg i god form mens jeg er på ferie.

Jeg ble imidlertid betatt av kostholds- og treningsfilosofien til LeanGains, selv om jeg fremdeles, og alltid kommer til å fortsette med minimalt med karbohydrater i kosten min. På grunn av de store omveltningene i livet mitt for øyeblikket, har både kost og trening sittet litt i baksetet, og formen er ikke akkurat den beste jeg har vært i. Et karbohydratinntak på LANGT over ønskelig nivå har blitt hverdags, og jeg prøver nå å komme tilbake til hektene og skjerpe inn på dette.

Kjekt å være tilbake. Stay tuned…

Stikkord: , , ,

4 kommentar to “Inaktivitet/aktivitet”

  1. Freckles Says:

    Så kjekt å se deg tilbake her! 🙂

    Marte Marie, http://happyanduseful.wordpress.com/

  2. Beta Says:

    Kjekt å ha deg tilbake 😉

  3. Martine T Says:

    Fortsett å blogge!! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ender opp her inne stadig vekk og ser gjennom dine gamle innlegg og håper på nye 😛

  4. maineanita Says:

    Så gøy og se flere som liker pole dance!!! Kommer snart til kolbotn også… for de som lurer:)

Legg igjen en kommentar

