Onsdagstriks

Stikkord: , ,

2 kommentar to “Onsdagstriks”

  1. Neferet Says:

    Jeg vil også!!!

  2. Mina Marie Says:

    Åh det er så godt å ha deg tilbake igjen 😀 Selvom det ikke ser så godt ut for din del i de forrige innleggene 😛 Jeg har helt fallt av vogna siden jeg omtrent sluttet å komme noen vei, men nå har jeg litt lyst til å begynne igjen kjenner jeg!

    SV: Akkurat nå er det ikke så greit, for det finnes få jobber, men det må jo gå oppover en gang, så kanskje det er riktig tid å starte utdannelse på nå??

    Jeg har gått 2 år på NKF (Interiørdesign) og så bygget på til BA og BA (Hons) i Irland. Hadde jeg kunnet gått på nytt ville jeg tatt alt i Irland eller ved en av de offentlige skolene som tilbyr arkitektutdannelse. NKF var veldig barnehage i forhold til det vi fikk i Irland kan du si. Nærmeste for deg blir vel dette:

    http://www.bergenarkitektskole.no/bas-studiet5.shtml

    Men er det arkitekt du vil bli eller interiørarkitekt?

Legg igjen en kommentar

