Instruktørkurs og ødelagt kropp

Ja, jeg gjør jo alt i siste liten. Det er jo bare et faktum, og er ikke mulig å forandre på.

Jeg deltar på et instruktørkurs på Steg Dans for tiden, og der er det slik at alle deltakerne skal «ha» hver sin time, med oppvarming og en koreografi som skal læres av de andre på kurset, med konstruktiv kritikk etterpå. Det ble jo (selvsagt) slik at jeg ble trukket som den første som skulle ha time, og endte opp med å bruke to fulle dager (fredag og lørdag) på å slite meg helt ut på stangen hjemme i stuen, uten å komme NOEN vei. Da jeg i dag, klokken fire, dro inn til Steg for å få konsentrert meg og laget den koreografien, hadde jeg ikke engang valgt hvilken sang jeg ville bruke.

Men, nød lærer naken kvinne å spinne, og dans ble det, med Shirley Basseys «Big Spender»  til dansen og Blue Foundation til oppvarming. Video kommer siden.

Nå er kroppen ødelagt. Jeg lover. Og stangen blir ikke rørt på minst to dager (jeg klare å holde meg unna!!!). Forstrukket nakke, blemmer, senebetennelse, blåmerker, brannmerker, knust kne, såre ledd og verkende musker til tross; poledancing er supert.

Vannblemmer og senebetennelse

Knust og blåmerkefylt kne

I ❤ Pole. Seriøst.

Stikkord: , , , , , ,

3 kommentar to “Instruktørkurs og ødelagt kropp”

  1. Ingrid Says:

    Det ble dritbra koreografi vennen =) Bare finpuss og øve litt mer sånn at den sitter ordentlig også er du good to go =) Men huff, visste ikke at du var så skadet! Må passe på deg selv ❤

  2. Fru Jones Says:

    Hihi i dag går det i kne- og håndleddsuppoter, og fjellturen jeg skulle tatt med skolen blir heller vanskelig å være med på, men men. Jeg er ved godt mot. 😉
    Gleder meg kjempemye til bare å bli med på det de andre lager nå, og slippe å tenke på mine egne «prøvelser»…
    Du er en super lærer og instruktør, og jeg ser frem til at du lærer meg litt spinning! (Det MÅ du.)

    😀

  3. Lisa Says:

    Godt å se at det er andre enn meg som bli gule og blå:) Fin side du har her.. startet blogg idag og håper på å få den til å gå! Kommer til å følge med på din:) Snakkes sikkert:)

    Mvh Lisa

Legg igjen en kommentar

