Utdrikningslag

I dag hadde jeg to (og en halv) utdrikningslagstimer på Steg Dans og trening i Bergen. Selv er jeg kjempefornøyd med hvordan det gikk, og jeg tror jentene hadde det morsomt også!

Jeg skal selv gifte meg snart (14. august), og tenker litt på det med utdrikningslaget; jeg synes for eksempel at alle som er med på et utdrikningslag skal ha det minst like morsomt som bruden, og at de får være like mye med på alt (og ikke måtte sitte og se på at bare bruden hopper fallskjerm, for eksempel).

Derfor synes jeg de diverse dansekursene – spesiallaget for utdrikningslag – på Steg (og andre steder, selvsagt) er fantastiske tilbud som er gøy for både brud og venninner, som kan stå for mange morsomme minner, bilder og videoer til senere disposisjon, i tillegg til at flere også innser hvilken kunst det faktsik er å kunne utføre pole dance, tease dance, magedans… etc på en skikkelig måte!

Alle får være med og lære seg en danserutine, som bruden til slutt fremfører for alle, som jo byr på fine fotomuligheter.

Jeg legger opp en video med danserutinen jeg brukte i dag litt senere i ettermiddag.

Ha en veldig fin lørdag, polefolk!

Stikkord: , , , , , , , , , , , ,

5 kommentar to “Utdrikningslag”

  1. Tina Says:

    Hei 🙂
    Kan ikke du begynne og blogge litt oftere igjen? Har fulgt med på bloggen din en stund for jeg har selv begynt med pole dansing. Fikk min x-pole for en måned siden og du var til stor inspirasjon 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Hei Tina!
    Så kjekt at du leser bloggen min! 😀
    Jo, jeg skal selvsagt blogge litt oftere, det er ikke glemt! Er i siste innspurtsfasen før bryllupet mitt – jeg er gift kvinne om fem uker – så har vært lite trening den siste måneden, men jeg skal komme sterkt tilbake!!! 😉
    Så flott at du også driver med pole dancing, du liker det?

  3. Tina Says:

    Å da forstår jeg, Gratulerer så mye da 🙂
    Ja, er blitt helt hekta.. Hehe 🙂 Har kjøpt videoene til Jamilla Deville, og vurderer og melde meg på kurs i Oslo over sommeren 🙂
    Gleder meg til å lese videre på bloggen din 😀

  4. Mina Marie Says:

    Lykke til med bryllupet, frøken!! Kjenner at det har blitt altfor sjelden pole på meg og i sommer, ikke bra!! Hvertfall ikke om jeg vil bli like god som du 😉

  5. Mina Marie Says:

    Gratulerer så mye med bryllupet frøken!!! Eller fru er det jo helt på ordentlig nå 😉 Håper å høre mer fra deg her igjen etter bryllupsreisen og det hele 🙂

Legg igjen en kommentar

