Howdie!

Så! Da var det, på grunn av sykdom o.l en hel måned siden jeg var borti en stang. Jeg føler meg som en svekling, slaskete og ustelt, men mens jeg nå sitter her på Opus café på busstasjonen, og prøver så hardt jeg kan å la inspirasjon komme til skoleprosjekt, blir jeg oppringt og bedt om å ta en pole fitness-time i kveld, og siden klokken er over fire, og jeg ikke rekker å dra hjem og forberede meg først, får de ta meg som jeg kommer; hårete bein, altfor stor kosebukse og sjuskete har, dessuten sminke som er bortgnidd, men jeg tror det blir moro likevel. Lykke til til nybegynnerne som får meg som instruktør i kveld! Håper jeg ikke skremmer dere bort for godt. 😉

2 kommentar to “Howdie!”

  1. Freckles Says:

    Skal trene fredag 0900, join om du føler for det 😉

  2. Jeanett Says:

    Hvordan gikk timen? 🙂

Legg igjen en kommentar

