Kjære leser!

Jeg har de siste to ukene ikke hatt mye tid til blogging – jeg har stort sett vært travel hele tiden (blant annet med dette). Nå er jeg tilbake. Det var workshop i pole dance på steg i går. Jeg var ikke der, men jeg håper de som var der hadde det hyggelig. I tillegg vil jeg nevne at dersom flere ønsker workshop en spesiell dag, arrangerer Steg det. De er flink til å lytte til ønsker kundene har. Workshopene er egentlig et topp sted å begynne dersom man er helt ny i spillet også – man behøver ikke binde seg til noe kurs, og man får en fin smakebit på tre timer på hvordan sporten/kunsten er, og hvordan klassene utføres.

Ellers vil jeg si at jeg også var lei for at jeg ikke fikk med meg Hege og Malins bidrag til Norske Talenter på fredag, og jeg er GUTTED for at de ikke kom seg videre. Men jeg regner med at fremdeles kommer til å drive med show – det de jo – at vi helt sikkert kommer til å se mer av dem, og andre som inspireres gjennom «normaliseringen» av pole dancing (ut av skitne nattklubber og inn på treningssentrene og dansestudioene). Her er deres show fra fredag:

Jeg ønsker alle der ute en SUPER 17. mai-feiring i morgen! Jeg skal ut og spille sekkepipe i hovedpreosesjonen i Bergen sentrum. 🙂

Stikkord: , , , , , , , ,

5 kommentar to “Kjære leser!”

  1. Freckles Says:

    Trening 9-11 på steg i morgen, joine? 🙂

  2. Neferet Says:

    Hege er instruktøren min! 🙂 Jentene rocka, synd verden ikke ser det vi ser helt ennå!

  3. Jeanett Says:

    De var kjempeflinke!
    Ser ut som om jeg har vært en liten copycat, jeg la ut akkurat samme film rett etter deg. Det var ikke meningen:)

    Så du hadde vært syk, håper du er helt frisk til mandag!

  4. Fru Jones Says:

    Freckles: Ååå, jeg har influensa, og så ikke meldingen før nå! Beklager at jeg ikke fikk svart deg før. Håper du hadde det kjekt!!! Jeg er med neste gang! 😉

    Neferet: Da har du et veeeldig godt utgangspunkt..! Ja, det er synd, særlig når man ser hvor flink noen av de som jobber i tvilsomme barer er, men som aldri kommer til å bli satt pris på av talentet sitt, men heller andre ting.. :/

    Jeanett: Spre the video! 🙂 Vi driver med en relativt smal sport, og når noe nytt skjer er det vel egentlig naturlig at vi skriver om det samme… heheheh jeg har IKKE copyrighten på videoen! hehe Vel, jeg er sykere i dag enn tidligere, så vi må nesten bare ta det som det kommer, men sannsynligvis ikke… :((((((((

    Til alle: Jeg har absolutt ikke lest blogger de siste dagene, og detfor ikke kommentert, som dere flinke har gjort, men energien er på et lavpunkt, så jeg kommer sterkere tilbake (etter litt sjokolademelk). 🙂

  5. Freckles Says:

    Treningnen var ræva… en sånn dag, you know… 😦

Legg igjen en kommentar

