…øver på

Stikkord: , , , , , ,

5 kommentar to “…øver på”

  1. Freckles Says:

    Flinke deg! 😀 Skjønner fortsatt ikke hvordan dere får til teddy’n 😛

  2. Freckles Says:

    Lesingen går så som så, vet jeg blir nødt til å ta den på nytt, men skal i det minste mote meg opp til å møte til eksamen.. som er bedre enn sist.. Da torte jeg ikke møte opp… Så, all framgang,er framgang! 🙂

  3. Neferet Says:

    Du ligger sånn ca en verden foran meg ser jeg…..
    Utrolig bra, og motiverende!

Legg igjen en kommentar

