Pole dance-utstyr

Sånn egentlig kan man drive med pole dance bare man har en stang og litt muskler. Men når man kommer til stadiet da man vil føle seg litt ekstra flik og flott når man danser, kan men begynne å tenke litt på klær og særlig sko. Jeg har ingen høye hæler som passer seg til pole dancing, så jeg har vurdert å gå til innkjøp av spesialsko, og kanskje noen finere danseklær.

Mulighetene er mange – ubegrenset faktisk – og usikkerheten er stor, når det kommer til å kjøpe slike ting på nett. Jeg, som er skikkelig ebay-(mis)bruker, sjekker selvsagt alternativene der først. Co.uk er favoritten, men man skal ikke se bort ifra at en eller annen dataledning eller rune-bok fra.com har havnet i skuffen her hjemme. Søker man på pole dancing under «Clothes, shoes and accessories», får man for øyeblikket 1188 resultater å bla seg gjennom. Her er noen av skofavorittene mine:

Ellers vet jeg at det er flere på kurset mitt som er interessert i hvordan hanskene fungerer, dem kan også kjøpes på ebay:
Ellers skal jeg lage en egen side med linker til nettsider hvor man finner spesialklær og -sko til pole dancing og annen eksotisk dans. Keep an eye out! 🙂
Stikkord: , , , , , ,

4 kommentar to “Pole dance-utstyr”

  1. Freckles Says:

    Men ikke sko med ankel-feste… Skal tro om det går greit uten også? 🙂

    • Fru Jones Says:

      Ja, jeg var forundret over det, men pole 3-instruktøren har også denne type sko, og det er disse som kommer opp hver gang jeg søker på pole dancesko, og som blir brukt i videoer, så jeg regner med at det er slik dem er..! 😛

  2. Jeanett Says:

    Håhåhå, noen skal snope på ebay! Har alltid vært så skeptisk til sånn nettshopping, men det er vel kanskje noe for vår generasjon;)

  3. Mina Marie Says:

    Hanskene fungerer helt greit, men det er faktisk bedre uten! Jeg har både til spinning og static, og synes at de er gode å ha når man lærer seg helt nye triks opp ned fordi man da gjerne er litt ekstra nervøs og dermed litt svett på henda, men allikevel synes jeg personlig iallefall at det i lengden går bedre uten 🙂

Legg igjen en kommentar

