Onsdagskos

Wow. Møtte opp på trening klokken ni i morges, der var Freckles allerede i gang med sine invertions. Det var morsomt å ikke måtte trene alene, men det var dessverre en klarer ingenting-dag for min del, så ble mye opphopping og nedskliing uten særlig triksing, grasiøsitet eller storslagen movesinnlæring. Men vi koste oss begge to, tror jeg, og jeg ser frem til trening fredag morgen, da jeg har så utrolig mye jeg vil lære meg! Er er litt video fra treningen i dag:

Vi er altså to stykker der, så jeg snakker ikke til meg selv.

Da jeg kom hjem tenkte jeg selvsagt at «siden jeg nå har trent i to og en halv time kan jeg unne meg noe godt.» Det er farlig når jeg begynner med den tankegangen, det ender aldri godt. Brunsjen ble seende slik ut:

Båtis og belgisk vaffel

Det er synd og skam, men av og til faller man litt av lasset. Det får så være. Godt var det i allefall.

Vil forøvrig tipse om en finfin blogg skrevet av en annen på pole dance-3-kurset mitt, RAWtraining. Her finnes litt av hvert, så ta en titt.

Nå skal jeg legge meg på sofa med puter, dyner og varmeflaske, og se en episode av Black Books. Har man magevirus, så har man magevirus. Det er ikke så mye å gjøre med dét, egentlig. Bare utnytte situasjonen og kose seg som best man kan. Og har man i tillegg leiligheten heeelt for seg selv *snufs/gråt*, så kan man jo bare ta det helt ut, og drikke litt cola light også. Joda, det er lov, det.

Stikkord: , , , , , , , , , ,

4 kommentar to “Onsdagskos”

  1. Freckles Says:

    Så ut som en god brunch! Trene fredag? Skjønner ikke at du klarer.. Jeg har blåmerker på alt fra føtter til albu 😛 Gratulerer med vell utført teddybear 😀

  2. Jeanett Says:

    Årh, nå må du gi deg;)
    Kjekt å «finne» deg her inne, spesielt siden vi er så lidenskapelig opptatt av denne treningen! Håper vi kan fortsette treningen, det var virkelig artig.

    Jeg er redd jeg må følge med denne siden din, det var mye interessant:)

    • Fru Jones Says:

      Det MÅ vi, selvsagt! Og du er så flink og sterk, så du er motivasjon også. 🙂 Det er jo bare å si ifra når du vil ha selskap på treningsøktene dine! 🙂

Legg igjen en kommentar

