Ny video

Vet du, disse Pole Dance 3-timene… man får virkelig kjørt seg, altså! Men det er så morsomt at man ikke legger merke til det før etterpå. Jeg er litt ødelagt i kroppen, ja. Chris var så snill og filmet litt for meg, men kvaliteten på movesene mine er ikke særlig bra. Det var tross alt etter at timen var ferdig, og jeg var helt utslitt. Jaja. Here goes:

Ha en super uke, alle polere! 😀

Stikkord: , , , , , , , , , , , ,

5 kommentar to “Ny video”

  1. Freckles Says:

    Ser veldig bra ut! 😀

  2. Lothiane Says:

    Jøsses altså, det er imponerende hva du får til! 😀 Kan tenke meg dette bygger bra med muskler spesielt i beina! 🙂

    • Fru Jones Says:

      Hehe takk, Lothiane, Ja, muskler blir det i både armer og bein, mage og rygg, så dette er treningen for dem som vil trene HELE kroppen på en gang! 😉

  3. Freckles Says:

    Om du har muligheten og lyst kan du hive deg med på steg, skal trene i morgen 0900-1100 🙂

Legg igjen en kommentar

