Sukk

Min kjære forloved har nå dratt avgårde til Sandefjord for å arbeide et par uker uker, og jeg savner han grusomt mye alledere. Føler for å stappe i meg is og sjokolade og det som verre er, men skal prøve å begrense meg.

Det er mandag igjen, og Pole dance 3-kurs. I dag skal vi ta med høye hæler, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal ta med, da jeg bare har høye hæler uten ankelstropper, som jo er et kriterium for å kunne danse i dem. Jeg har et par sko jeg tenkte jeg skulle ta med, men de er omtrent umulig å klatre i:

Håper treningen vil få meg til å glemme at herr Jones er borte, men det blir ekstra hardt å komme hjemm klokken elleve i kveld, og være alene (for første gang på snart tre år, faktisk).

Stikkord: , , , , , , ,

3 kommentar to “Sukk”

  1. Freckles Says:

    Lykke til med dansingen, og det går nok fint at han er borte skal du se 🙂

  2. Mina Marie Says:

    De nye støvlettene da? Støvletter er ganske alright å klatre i så lenge de er av skinn e.l. Huffe, du får sette i gang noen nye prosjekter eller noe slik da så tiden går iallefall 🙂

Legg igjen en kommentar

