Annen eksotisk dans – Bollywood

I går satt jeg og så på chair dance-videoer på youtube innimellom ex.philoppgaveskriving, og kom tilfeldigvis over noen istruksjonsvideoer i Bollywooddansing. Det så så utrolig morsomt ut, så da jeg på kvelden var på bursdagsvisitt til min onkel, og en ung indisk (?) jente plutselig sto på gulvet og danset bollywood, ble jeg forelsket (i dansen, altså).

Det finnes ikke bollywood-dansekurs i Bergen (som jeg kan finne, i hvertfall), men når man søker på nettet ser man hvor populært det er som dans/treningsform. Det holdes utallige kurs i Oslo — på indiske dansesentre – ekte vare, på Elixia og på andre vanlige dansestudioer.

Men hvis noen vet om noen kurs i Bergen, så si gjerne ifra! 🙂

Dette er en av de mest populære Bollywoodskuespillerinnene:

Nå tilbake til Ex.phil. 😦

Stikkord: , ,

4 kommentar to “Annen eksotisk dans – Bollywood”

  1. Freckles Says:

    Lykke til med Ex-phil! 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Tusen hjertelig! Det gikk bra (håper jeg). 🙂

  3. Hari Says:

    Hello,
    I have just moved to Bergen, and am myself a big bollywood dance fan and have some stage-performing experience on bollywood themes.

    If you email me, we could probably gather a few other enthusiasts and we could practice some moves… it would be absolute pleasure!

    Please respond…

Legg igjen en kommentar

