Tease Dance

Da Toppe og jeg kom oss til studio i dag tidlig (ja… usedvanlig tidlig… *gjeeeesp*), oppdaget vi at utdrikningslaget ikke er før neste lørdag, så da har jeg en ekstra uke å grue meg på. Men turen til studioet ble ikke bortkastet likevel, vi trente i vel to timer, og Toppe lærte (eller prøvde å lære) meg en tease / chair dance-rutine. Tease Dance er suupergøy! Og SÅ vanskelig! Her er resultatet. Ikke perfekt, men det var moro! 😉

Stikkord: , , , , , , ,

5 kommentar to “Tease Dance”

  1. Veronica Says:

    Tusen takk for stemme;) Håper du får en fin påske videre;)

  2. toppe Says:

    Haha, vidunderbart=) Vi må øve, bli kjempeflinke, og filme progressreport =P Trene i sekstiden i dag btw

  3. Fru Jones Says:

    Toppe: det må vi. 😀 Familiebesøk @6 i dag, så blir lite mulig å bli med i dag! 😦

  4. Mina Marie Says:

    Kult!! Dere er jo flinke allrede da, bare bli litt mer samstemte kanskje 😉 Bloopersene var funny, tror jeg hadde slått meg heftig de første…skal vi si ti? gangene skulle jeg prøvd 😛

  5. Fru Jones Says:

    Hehe takk, Mina Marie, er nok mine feil som gjør oss usamstemte, men jeg skal jammen øve mer! 😀

Legg igjen en kommentar

