Loving Spring!

Ny vår, nye forsøk… Forhåpentligvis funker det denne gangen…

Har fått noe senebetennelselignende greier i høyre håndledd etter all pole dance-treningen! Prøver å holde meg unne spins så mye som mulig, og heller øve litt på selve dansingen og floor work. Ingen pole dance 2-3 i dag, da instruktøren er på påskeferie… men på lørdag skal jeg ha mitt første utdrikningslag på Steg, er ganske spent, og veldig nervøs. Toppe lærte meg hennes utdrikningslagsrutine i går, men må etterhvert lage min egen.

😀

Stikkord: , ,

5 kommentar to “Loving Spring!”

  1. Freckles Says:

    Det blir å gå flott! 🙂 Lykke til! 🙂

  2. Mina Marie Says:

    Oi, saa spennende! Det blir moro da, lykke til!!

  3. Fru Jones Says:

    🙂 Takk, begge to! 😉

  4. Mina Marie Says:

    SV: Åå? Til ikveld eller? Har mange bra, men tenkte jeg skulle dele det opp litt og ta ett område i uka eller noe, men det hjelper jo ikke deg så mye om du trenger det til ikveld….Kan sende resten på mail isåfall 😉

  5. Fru Jones Says:

    Neida, ikke til i kveld, til neste lørdag og andre utdrikningslag, så gleder meg til de fremtidige tøyepostene dine! :)) Men Tuuusen takk likevel!

Legg igjen en kommentar

