Kursstart

Å fytti.. Startet Poledance 2-3-kurset på Steg i går kveld. Jeg kom en time for tidlig, så fikk bli med på Toppes Poledance 1-time også. Ble mye oppvarming og strekking tilsammen i går, ja. Poledance 1 var kjempegøy, elsker koreografi! Pole dance 2-3 var skikkelig skummelt, hardt og fantastisk moro! Har mange nye blåmerker i dag. På grunn av all oppvarmingen og strekkingen på begge timene fikk jeg meg skikkelig langt ned i nesten-spagat i går! Har aldri vært så langt nede, så kanskje jeg må poste en progress report allerede? 🙂 Vel, jeg skal fortsette med tøyingen hver dag fremover, går det fortere enn jeg hadde regnet med? Det hadde vært supert. 🙂

Polefitness 2-3-kurset ender i en forestilling. Alle skal velge seg en låt og lage en egen koreografi som skal fremføres foran resten av klassen. *Skjelver* Hvordan skal dette gå?? For øyeblikket sitter jeg med iPod på øret og tenker konstant «kan jeg bruke denne låten?». Jaja, regner med at når kurset nesten er ferdig er man klar for det. Heh. …

Sitter på skolen med dårlig nettdekning, så bildene jeg skulle legge ut nekter å laste seg opp.

Det blir litt styrketrening og tøying i kveld. Det finne sååå mange styrkeøvelser uten vekter og maskiner (som er så mye mer effetive og sunnere for kroppen)! Har nå funnet frem til favorittene av de vi bruker på kursene i tillegg til noen jeg har lært gjennom div DVDer og internett. Ikke snakk om så mye, men effektivt er det!

Ha en fin tirsdag ettermiddag! 🙂

Stikkord: , , , , , , , , ,

6 kommentar to “Kursstart”

  1. Chris Says:

    Det hørtes gøy ut med egen forestilling foran resten av klassen
    skulle gjerne vært med på det , men tror det blir en stund til jeg kan trene igjen for ryggen ga etter igår og jeg lå 2 timer på legevakten , men håper healingen går fort for jeg vil tilbake på stangen.

  2. Fru Jones Says:

    Synes så synd på deg..! Du får bli med på neste kurs! 😀

  3. toppe Says:

    Ja, god bedring Chris! Fant de ut hva som var i veien?

    Jones, være med å trene litt etter kurset i kveld? Prøve å finne sang til koreografi, og ta noen bilder? =) Klem

  4. Chris Says:

    Nei , de tok bare noen blod prøver og ekg før de sendte meg hjem
    så var nok sikkert unøvendig å reise på legevakten.

    Skal dere ha egentrening på fredag , evt når?
    Håper jeg er bedre og joine.

  5. toppe Says:

    halv syv egentrening ja =) Du må bare henge deg på, men pass på ryggen!

  6. Fru Jones Says:

    toppe – er det ledig time FØR kurset i dag? 🙂

Legg igjen en kommentar

