Mål

Har funnet meg et spesialprogram som skal hjelpe med å komme ut i spagat relativt raskt. Dette inkluderer tøying og strekking hver eneste dag, med mange smertefulle øyeblikk. Jeg ser frem til det. Og resultatene. Og progressen legger jeg ut her som inspirasjon for meg selv. 🙂

Stikkord: , , ,

3 kommentar to “Mål”

  1. Chris Says:

    Nice
    Er det en video av programmet eller bilder , in that case.
    Whats the adress?

  2. Fru Jones Says:

    Bare tekst, dessverre, men vi gjør alle disse øvelsene på trening, så du trenger egentlig ikke bilder…
    http://www.unique-bodyweight-exercises.com/splits.html

  3. Trenetrenetrene. « Erase and rewind Says:

    […] 28, 2010 by Freckles Inspirert av Fru Jones og hennes jakt på spagaten, (som du finner sånn ca her og programmet/rutinen finner du her), har jeg funne ut jeg vil prøve meg på det samme programmet. […]

Legg igjen en kommentar

