Treningsvideo2

Musikk er Blondie – Fade away and radiate. 🙂 Ha en super fredagskveld!

Stikkord: , , , , , , , , , , ,

7 kommentar to “Treningsvideo2”

  1. isil86 Says:

    jeg ser du trener på steg dans og trening nede i byen? jeg har nettopp fullført et teasedance kurs der og har faktisk vurdert poledancing! du er kjempeflink og direkte imponerende, kjempegøy å se på deg danse 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Du MÅ prøve deg på pole dancingen! Jeg har bare tatt Pole fitness 1-kurset, men var «vikar» den aller siste timen av pole dance 1, og det så kjempegøy ut! Har hatt veldig lyst til å gå på teasedancen også selv, har det vært bra? 🙂

  3. isil86 Says:

    Jeg syns teasedancen var kjempegøy! instruktøren er kjempeflink og man lærer fort med henne. Du går virkelig glipp av noe hvis du ikke prøver teasedance, synes iallefall jeg! Jeg får se om de har et poledance kurs til meg 😀

  4. Mina Marie Says:

    Ok, wow, du har blitt utrolig flink på kort tid!! Der ser man virkelig forskjell på å ha stang hjemme og øve med og ikke. Nå har jeg måttet slutte for en stund her nede, men fordelen med det er at jeg kan bruke fuktighetskrem igjen uten å telle dager 😛

  5. Fru Jones Says:

    Isil: Ja, jeg har virkelig tent på idéen, etter å ha sett Henriette danse på lørdag. Wow! Og håper du kommer deg på et polekurs, for det er også verdt det.. 😉

    Mina Marie: Ååååh takk! Det skal sies at polen her hjemme IKKE blir brukt, men har vært noen ganger ekstra i studio utenom de oppsatte timene. 🙂
    FUKTIGHETSKREM! *savn*

  6. Mina Marie Says:

    Vet du, jeg har til og med sniket på meg OLJE et par ganger bare fordi jeg kan 😛 Men savner polen nå….Veldig faktisk! gleder meg til å komme hjem og øve masse og bli like flink som du så jeg også kan legge ut film :):):)

  7. Fru Jones Says:

    Mina Marie: Awww hehe du er søt, altså! Gleder meg til å se film! 😀

Legg igjen en kommentar

