Mål

Nå har jeg fått meg ny datamaskin, den er veldig fin, og mye raskere enn den jeg hadde før. Dessuten er det webcam på den. Det liker jeg.

Jeg satte meg opp noen mål da jeg begynte på pole fitness1-kurset for nøyaktig 8 uker siden i dag. De aller fleste disse målene (…de realistiske…) ble nådd, og jeg vil nå sette meg opp nye, som jeg planlegger å nå innen de neste 8 ukene.

  1. Komme meg igjennom alle movesene på «The art of pole dancing Vol.1» (Nesten CHECK)
  2. Komme meg igjennom movesene på de første par seksjonene på Vol. 2
  3. Lage en egen koreografi
  4. Filme hver treningsøkt (hjemme, og egentrening i studio)
  5. Legge ut mange flere videoer her
  6. Klare jentespagaten… i hvertfall på én side, om ikke begge!

Såeh… får vi se hvordan det kommer til å gå. Prøver å være realsitisk. 😉

Stikkord: , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

