Daff

Tirsdag reiste jeg på skoletur til Lygra og lærte om lyng og lemstover. Jeg kom hjem igjen nå i kveld, og har aldri følt meg så ren og herlig etter en dusj som nå! (Vannet hadde frosset, så ingen dusj eller toalett hvor vi bodde…!) Ah, life as an architect student. Har blitt merkelig vandt til å omgås B.O. og ullundertøy det halve året jeg har gått på BAS (Bergen Arkitekt Skole (ja, det skrives i tre ord.)).

Etter nesten én uke siden pole dance workshopen har blemmene på hendene mine gått fra vondt til værre – blør og svir hele tiden. Dette passet særlig dårlig på mandag, da jeg fikk melding fra Toppe som lurte på om jeg kunne overta undervisningen av pole dance 1-gruppen den siste halvtimen — oh boy, det var spennende..! Hjalp dem ved å vise dem noen spins som Toppe begynte med, i tillegg til klatring og invertion. Fikk også truffet Freckles, kjempesøt jente.

I morgen er det egentlig siste time med Pole Fitness 1-klassen, dessverre skal jeg reise ned til Stavanger klokken 7 i morgen tidlig og spille sekkepipe i en begravelse – det kommer til å bli en tung en – og kjøre tilbake igjen til Bergen etterpå, men kommer neppe hjem i tide til treningstimen. Kommer nok til å trene lørdag morgen, kanskje ny photo shoot? 🙂

Anyways, deilig å være hjemme igjen, sammen med verdens beste kjæreste og «hunde kunde Shona kins», som mr Jones kaller voffsen vår.

Stikkord: , , , , , , , , , , , ,

8 kommentar to “Daff”

  1. Freckles Says:

    Hei på deg fru! 🙂

    Utrolig tøft bilde! 😀 Og.. kjekt å se at du får blåmerker du også… 😉
    Skulle i grunn bare ønske deg en god helg.

    Et lite tips for de blemmene/sårene dine, for å ungå det neste gang, er en tape de har på apoteket, funker litt som plaster-litt som sportstape. Om du lapper deg sammen før du får åpne sår, så slipper du billigere unna. 🙂 Funker desverre ikke å surre hele hånden inn, for da mister man jo feste… 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Nååååå! God helg du også! Jeg skal spise kake med supersexy glasur på! Og drikke Cola Light med sitron, lime og isbiiiiiter!!! Håper du koser deg du også. 😉 Og takk for tips! 🙂

  3. Chris Says:

    Kommentar fra innlegget på min blogg:
    Takker for det.

    Skal du fortsette på Pole Fitness 2 foresten?

  4. Fru Jones Says:

    Håper det er plass! Har ikke fått meldt meg på enda.. Men om det er plasser vil jeg så gjerne! 🙂 Du også?

  5. Chris Says:

    Jepp , har meldt meg på Pole Fitness 2 , kan ikke gi meg nå.
    Skal du foresten trene til uken?
    Har booka salen på tirsdag fra 14.00 – 15.00 til egentrening , kjekt med selskap om du har lyst å trene tirsdagen.

  6. Fru Jones Says:

    Æsj, skal på ekskursjon med klassen på tirsdag, til Åsane og måle hus… Men Toppe (hvis hun er frisk!) og jeg tenker på å trene på søndag, hvis du vil bli med da? 🙂

  7. Chris Says:

    Det kan jeg sikkert , har ikke noe spesielle planer på søndag.
    Når klokken tenkte dere om Toppe er frisk?

  8. Fru Jones Says:

    Det har vi ikke avtalt enda, men skal si ifra til deg når vi har! 🙂 Så koselig. 🙂

Legg igjen en kommentar

