Søndagskos

Det som kunne ligne mest på trening av det jeg har gjort i dag, er ryddingen av klesskapet i formiddag, dessuten skrubbingen av baderomsgulvet i morges. Men ellers har søndag fått være søndag.

Nå i kveld sitter mr Jones og jeg og koser oss med kakao og hver vår datamaskin mens Billy Connolly stresser på scenen i bakgrunnen – et fast innslag man er nødt til å venne seg til når man gifter seg med en skotte (i likhet med utesko inne, helger dedikert til rugby og curry, stadig forbannelse av engelskmenn og ekstremt store søndagsmiddager).

Ellers har jeg gått til innkjøp av et par bøker jeg for øyeblikket er ivrig etter å lese og deretter følge:

15 minutters Yoga

Sunn og sterk rygg

Jeg har også brukt store deler av ettermiddagen på å surfe på blogger som handler om pole dancing, og har funnet noen interessante blogger:

Disse er bare noen få av de mange (utenlandske) bloggene som finnes der ute – det finnes foreløpig få norske, og de jeg vet om ligger linket til på høyre siden, her. —–>

Nå er søndagen straks over, og trist er dét, mandag og ukestart, tirsdag reiser jeg bort på skoletur og kommer hjem torsdagskveld. Ser i hvertfall frem til fredag, da er det siste pole fitness-time for dette kurset. Lørdag blir det trening med Toppe, ny photo session, kanskje? 🙂

Avslutter denne uken med et bilde fra vår forrige økt:

❤ pole

Stikkord: , , , , , , ,

3 kommentar to “Søndagskos”

  1. Freckles Says:

    Lekkert bilde! Du er smidig! 🙂

  2. Freckles Says:

    Hyggelig å hilse på i går! 🙂 Du gjorde en god jobb 🙂

  3. Fru Jones Says:

    Ja, veldig hyggelig! Oioi, takk, du må si det til de på Steg, så kanskje jeg får gjøre det igjen..! 🙂

Legg igjen en kommentar

