Lek

Jeg driver og prøver meg litt på Photo Shop, dette er det første jeg noengang har laget:

Stikkord: , ,

6 kommentar to “Lek”

  1. Freckles Says:

    Dette ser bra ut! Hvordan får du det til?? Har holdt på endel ganger, det mest fanczye jeg har fått til var å sette vinger på megselv… noe slikt som du har gjort har jeg enda ikke skjønt hvordan man gjør 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Vet du hva, det var faktisk ikke så utrolig vanskelig! Fant en fantastisk side – http://www.photoshopessentials.com – finnes mange bruksanvisninger der! 😀
    Vinger høres jo passe komplisert ut, da….

  3. Freckles Says:

    Da får jeg ta en titt og se om jeg finner ut av det! 🙂 Ha en flott søndag 🙂

  4. Fru Jones Says:

    Gjør det, og ha en koselig søndag selv! 🙂

  5. artofecho Says:

    kul att hitta en sån välfylld pole dance blogg! 🙂

Legg igjen en kommentar

