Pole dance workshop

Super treningsdag på pole dance workshopen på Steg Dans, 3 timer med rein stangdans, og GUUUUUD så sliten og sår man ble! Vi var bare fire stykker pluss instruktør, så vi fikk gått gjennom ting relativt raskt. Lærte en hel koreografi, som var supert. Føles bra å mestre noe sånt! Lurer på å legge ut video av meg selv, dansende etter dagens koreografi, men litt tvilende…

Men tre dager straight med hard poling har satt sine spor på kroppen, alt er ikke bare rosenrødt…

Blemmer på begge hendene som stadig vekk sprakk og gjorde stangen glatt!

*sukk*

... til og med baksiden av knærne er forslått og sår...

Det blir et par dager uten stangtrening nå, for ikke å ødelegge meg selv fullstendig.

Cross Knee Release

Ouch

Nå skal jeg lage Chocolate Surprise!!! 😀

Stikkord: , , , , , , , , , ,

5 kommentar to “Pole dance workshop”

  1. Julie Says:

    hehe, tusen takk, jeg prøver så godt jeg kan å være søt:P
    nja, jeg holder på å gå ned i vekt, og har endelig kommet inn i treningsrytmen igjen!! har gått ned 9 kilo på 5 uker nå, så er knallfornøyd:D
    men jeg synest dette du holder på med ser så utrolig gøy ut, og virker som knallbra trening!! finnes det en nettside for der du går på det?

  2. toppe Says:

    aw, stakkar.

    Det nederste bildet er noe av det søteste jeg har sett =) Du ser ut som en glad liten baby på stellebordet

  3. Fru Jones Says:

    Julie: Ja, http://www.stegdans.com. Toppe er instruktøren min! 🙂

    Toppe: hahaha er det en god ting..?

  4. Freckles Says:

    Flott bilde! 🙂 Bra det ble et vellykket kurs, håper virkelig jeg får vært med neste gang! 🙂

  5. Fru Jones Says:

    Åja, det ble virkelig det, og håper du får blitt med en gang snart! 🙂

Legg igjen en kommentar

