Gleder og sorger med pole dancing

Bildet som ble for mye for Facebook

Var på pole fitness i kveld – shiiit jeg har blåmerker! Utside lår, innside lår, utside knær, innside knær, legger og føtter, alt er blått, rått og smertefullt. Det er digg. Som Toppe sa i dag da vi prøvde oss på knee hold; «Får du vondt bak kneet? Bra. Da er det riktig.»

Pole dance workshop i morgen, 11.00-14.00 på Steg Dans og Trening, og jeg gleder meg! Så utrolig mye pole work så plutselig, etter så mange måneder med bare youtube-kikking/-sikling! Det går virkelig fremover, altså! Men nå er det bare én fredag igjen av kurset. Blir nok å melde meg på pole fitness 2, evt pole dance-kurs med en gang. Og oppsparing til skikkelig stang.

Andre, merkeligere nyheter.. Brukte bildet i denne posten som profilbilde på facebook – tok motet til meg og viste verden hva jeg holder på med… Men ifølge FB var bildet «obscene«, og ble fjernet etter rapportering av en eller annen. Er dette riktig? …

Stikkord: , , , , , , ,

4 kommentar to “Gleder og sorger med pole dancing”

  1. toppe Says:

    That is wierd. Fjerningen altså. Hvem tror du ville rapportert?

  2. Fru Jones Says:

    Aner ikke, det er det som er litt skummelt.. 😛

  3. Mina Marie Says:

    Jøss?? Sære greier, da tror jeg du har noen litt uptighte venner der inne gitt 😉 Jeg har til og med mamma der inne som heller setter ‘like’ på sånne bilder kan du si, så synes det var rart….Kanskje noen sjalu jenter som tilfeldigvis satt sammen kjæresten akkurat der og da og han synes det var kult, men du virker ikke som typen som har sånne venner heller…

  4. Fru Jones Says:

    ja, jeg hadde jo fått masse fine kommentarer etc, og mamma var jo den som ble mest provosert av fjerningen.. menmen.. hehe
    Man har jo mange venner på Facebook som man såvidt ville sagt hallo til i virkeligheten, så det kan jo ha vært hvem som helst, egentlig.. 😛

Legg igjen en kommentar

