Pole Jam med Toppe

Fantastisk poling i dag — møtte  Toppe på Steg Dans i dag tidlig – fikk med oss et yogakurs – og trente både pole dance og pole fitness. Første gang for meg at jeg har kommet igjennom en koreografi; beviset:

(Toppe foran, meg bak. Fokuser på Toppe. Tror det er best..)

Vi tok noen kick ass bilder av oss begge, og vi klarte begge to nye moves vi ikke har klart før.

Butterfly

Butterfly - et move som alltid kan forbedres...

Ukjent move

Ingrid lærte meg denne, som et alternativ til knee hold. Nederste foten er ikke i bakken, altså!

Chopper (eller End Over, Helicopter, Inverted V, Static V, Pike Straddle Inversion, Upside Down Eagle, Venus...)

Vi tok endel flere bilder, men sparer dem for nå. ^^

Det var en god session, men jeg har klart å ødelegge noe inne i hoften/lårene/lysken på begge sider, så har faktisk begynt å få vanskeligheter for å gå og løfte beina ordentlig! Litt skummelt, men regner med at ro er det eneste som hjelper. Passer kanskje ikke så bra at disse tre dagene (i dag, i morgen og lørdag) kommer til å handle mye om pole, men fantastisk gøy er det likevel. 🙂 I LUUUUURVE IT!

Stikkord: , , , , , , ,

8 kommentar to “Pole Jam med Toppe”

  1. Freckles Says:

    Flotte bilder! 🙂 Skal trene i morgen tidlig.. Blir braa! 😀

  2. Fru Jones Says:

    Jaa, du får ta litt bilder, da! :))

  3. toppe Says:

    Så flinke vi er =) Koreografien blir litt mer avansert på lørdag tenker jeg, legger til litt stuff her og der =P

  4. Freckles Says:

    Kom meg pinade opp ned, og ned igjen uten å skade noe… heftige blåmerker på begge hum.. oppå foten? Og brannsår på innsiden av lårene.. Hvordan i alle dager holder dere dere egentil oppe?? 😛

  5. toppe Says:

    Sett på videoen ca 15 ganger i dag, aldri sett film av meg selv danse før. Minn meg på t-skjorte neste gang =P

  6. Fru Jones Says:

    Hihi du ser skikkelig bra ut, da! 🙂

Legg igjen en kommentar

