Polehelg

Søndag; avslapping og kos. Uttøying før frokost og lang gåtur i hvit, tykk snø og sol, med kakao med MYE krem og minimarshmallows etterpå. Vært sofasliting med Embarrassing Bodies og en Martin Clunes-film resten av dagen. Men med god samvittighet! Fredag var det pole fitness-time, jobbet med upside down eagle (eller chopper), en jeg lenge har hatt lyst til å mestre! Trenger mye arbeid, men basisen er der! Lørdag var jeg også i studio og trente, denne gangen for å være med på å lage en pole dance 2-rutine sammen med instruktøren min – supergøy, men jeg eier jo ikke koordinasjon. Lurer på om jeg skal stikke innom studioet i dag i lunsjen eller etter skolen og øve litt. Både instruktør og jeg prøvde oss på ulike moves vi begge har hatt lyst til å klare, hun klarte knee hold (prøvde den jeg også, og FY så vondt det var!!!), jeg klarte butterfly. Alt i alt en super polehelg.

Har dessuten fått opplyst av Angst at et pole fitness-kurs har blitt startet i Kristiansand også, HER finner du telefonnummeret du kan ringe for å forhøre deg om dette. Bra at flere kurs starter andre steder i landet! Kjempeglad for det.

Vel, ha en fantastisk mandag, og en fantastisk uke! 🙂

Stikkord: , , , , ,

4 kommentar to “Polehelg”

  1. Mina Marie Says:

    SV: Godt å høre det er godt for noen 😛 Må slutte med pole fitness kurset nå da, jeg har ikke råd til en runde til, selvom prisen er aldri så mye lavere her. Trist 😦 Men jeg får legge meg i hardtrening når jeg kommer hjem til stanga mi igjen.

  2. Fru Jones Says:

    Vel, stangen min er ubrukelig. Den funker bare ikke, er livsfarlig. IKKE kjøp billige stenger, barn! Trener bare pole på fredagene når det er kurs. Men du får prøve å holde styrken ved like med styrketrening sånn at du slipper å starte helt fra bunn når du kommer hjem til stangen din igjen! 🙂

  3. Eva Says:

    Er det fremdeles pole dancing kurs i kristiansand? Finner ingen info:(

    • Fru Jones Says:

      Hei! Jeg kan heller ikke finne noe for øyeblikket, dessverre! Og det er jo synd – i mange land finnes det pole fitnesstudio i hver by, ofte opptil flere! Men vi får krysse fingrene for at det eventuelt startes et i Kristiansand om ikke så lenge! 🙂

Legg igjen en kommentar

