Fireman spin?

Noen morsomme videoer jeg kom over på Youtube:

For dem som liker Kongen av Queens:

Pole dancing ofte  brukt i reklamer..?

Stikkord: ,

3 kommentar to “Fireman spin?”

  1. Freckles Says:

    Spennende! 😛

  2. Angst Says:

    Hei! Jeg kom nettopp over bloggen din og jeg kommer _SÅ_ til å bli fast leser! Jeg er også kjempegira på poledancing, og etter å ha lest alt du har skrevet til nå føler jeg at jeg har masse jeg kan kommentere men jeg tar alt i en smekk her istedet for å kommentere hvert enkelt innlegg-
    så:
    jo, Xpole sendes til norge fra poledanceheaven. der bestillte jeg min for ca et år siden og de er superprofessjonelle. det kosta ca 3500 for stanga, men forvent at tollen tar den og at du må ut med noen hundrelapper ekstra MED MINDRE du kontakter poledanceheaven og ber dem om å markere pakken din som «gift» (gave, ikke noe du dør av ;p ) da kan det hende du slipper den.

    Det er også nylig startet opp polefitnesskurs i kristiansand, som jeg (WOHOO!!! kjempegøøøy!) skal begynne på i april. De startet opp i februar 2010 og heter exhale pole pilates (synes jeg å huske)

    Så vil jeg også kommentere at jeg har EKSAKT like hotpants fra H&M som deg XD bare at mine er sorte^^

    Jeg skriver ikke om noe treningsrelatert i bloggen min pga mamma leser den og hun er litt… tja… hun har et mildt sagt «spesiellt» forhold til trening (treningsnarkoman til de grader) så om hun får nyss om at jeg trener ville hun aldri sluttet å prate om det XD så derfor skriver jeg ikke noe om (bortsett fra i 1337 da, nerdekode som ingen andre forstår^^)

    mm.. anyways. det ble mye blablabla 🙂
    jeg kommer så til å følge med på bloggen din! spennende! 🙂

    Hilsen Angst
    http://www.angstognorway.com

  3. Angst Says:

    skrev seff feil adresse der da ;p
    http://www.angstOFnorway.com ikke OG ;p

Legg igjen en kommentar

