Workshop

Steg Dans i Bergen arrangerer Poledance workshop 6. mars. Kanskje dette kunne være noe for den som lurer på å begynne? Påmelding via nettsiden deres.

Jeg tenker i hvertfall å melde meg på, og prøve ut litt av danseaspektet ved pole dancing, ikke bare fitness-versjonen! 🙂

(…huff.. jeg og dansing… passer ikke vanligvis så godt sammen… *sukk*…)

God mandagskveld! Jeg har nye treningsplaner; står opp litt før seks, og får unnagjort morgendagens trening før dagen begynner! God plan. Splits — here I come! 🙂

Stikkord: , , ,

2 kommentar to “Workshop”

  1. Freckles Says:

    Flink du er! Tidlig opp er den beste starten på dagen, om man klarer å vri seg ut av sengen… Ikke flink til det selv dessverre…

    Skulle ønske jeg kunne vært på på workshop’en, men er arbeids-helg da… Buuuhuuu… ;P Om du deltar må du kose deg masse! 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Æsj… Er alltid litt for optimistisk om kveldene. Lite trening i morges, men har til gjengjeld vært på biblioteket og lånt tre iForm-DVDer! Det gjør litt opp for det. 😉
    Har bestemt meg for å melde meg på, så ja, jeg skal kose meg! Hehe
    Når du er ferdig med ditt kurs, og ikke har tid til å ta kurs der før til høsten, kan du jo kanskje gå på workshopene, så holder du standarden litt! 🙂

Legg igjen en kommentar

