Søndagsrapport

Skjønner ikke helt hva som skjer med føttene her...

Det ble en og en halv time på stangen i dag. Dvs mesteparten av tiden gikk med på strekking, da mitt nye mål er å komme ut i spagat så snart som mulig. Strekking hver dag fremover!

Fredagens trening i studioet var tydeligvis ikke så heftig som de har vært før, jeg har faktisk kunne de siste to dagene, i motsetning til vanlig, når bare det å røre en finger har vært utålelig. Kjenner også at bare de fire timene jeg har hatt på Steg Dans har lagt igjen tydelige spor! Jeg har gått ned i vekt (dette grunnet kombinasjonen trening og mye sunnere matvaner), blitt mye sterkere, det er ikke lenger fullt så smertefullt å sitte på stangen – jeg må ha herdet huden min, altså… Og jeg føler meg generelt mye bedre! Har alltid noe å se frem til på fredager; det kjedelige ellers i uken går så mye fortere! 🙂

I dag er det søndag, det betyr deilig middag, jeg lager kylling i hvitvin, med aubergin, brokkoli, løk, gulrøtter og creme fraiche, også lager jeg fransk sjokoladekake! Mmmmmm.. Det er lov i blant.

God søndagskveld til alle! 🙂

Stikkord: , , ,

10 kommentar to “Søndagsrapport”

  1. Freckles Says:

    Huum, er det http://www.stegdans.com du mener nå?? 😀

  2. Fru Jones Says:

    jaa… 🙂

  3. Freckles Says:

    Da har vi noe til felles 😛

  4. Freckles Says:

    Tja.. om jeg har skjønt (lest) riktig går du på polefitness? 🙂 Selv er jeg med på Poledance 1 kurset som er mandagskveldene… 🙂

    • Fru Jones Says:

      Stilig! Så gøy! Ja, jeg er på fitness, men pole dance neste! 🙂 Gleder meg veldig. 🙂 hva lærer du der? Er det snakk om én koreografi, eller flere? Kos deg i kveld, da! 🙂

  5. Freckles Says:

    Det er en korografi, med noen få triks 🙂 Det skal jeg gjøre 😀

  6. Mina Marie Says:

    Wow, du tar ting kjapt må jeg si! Men hjelper kanskje å ha stanga hjemme OG gå på kurs. Min ene gang i uka gjør ikke stort, men den du tar her er neste steg for meg. Flink er du!

  7. Fru Jones Says:

    Hehe takk! Håper å få lagt ut litt flere bilder og videoer nå etterhvert. Men har ikke SÅ mye å vise.. 😛 Én gang i uka funker fett, det! Jeg trener også pole bare fredagene, og forskjellen i både fysikk og psyke er uendelig stor allerede, seks fredager senere!

  8. Birgitte Says:

    Hei:)
    jeg lurer på hvordan du strekker ut da?
    vil også gjerne komme ut i spagaten!!
    Lyst å lage innlegg?:)

Legg igjen en kommentar

