Stangdans for alle

Har i dag prøvd å få broren min til å prøve seg på stangen. Gymlæreren hans har sagt han bør begynne å løfte vekter, og jeg synes at hvis man først skal begynne med styrketrening, så kan man gjøre det litt mer interessant og utfordrende for seg selv, og prøve seg på pole fitness. Jeg trenger kanskje ikke å si at han ikke tente særlig på idéen, men jeg lever i håp om at han ser lyset en dag. Det finnes mange fantastisk flinke mannlige utøvere, og på youtube finner man en god del treningsvideoer som viser hvor stilig menn som trener pole fitness er.

Inspirasjon for dere mannfolk som aldri har tenkt tanken på at dette er en treningsform som kanskje kunne være interessant å prøve seg på. Forøvrig kan jeg fortelle at det er en mannlig student som trener på stangen på samme kurs som meg, og det ser ut som om han finner det svært utfordrende og tungt, men gøy. 🙂

Stikkord: , , , , ,

Legg igjen en kommentar

