Pole på vent

Fredag = Pole Fitness i studio.

Men ikke i dag, har nemlig fått en dose omgangssyke, og ligger bare på sofaen med data på fanget og synes synd på meg selv. På dager som i dag er det man oppdager hvor mye rart det er som ligger der ute på www.

Derfor legger jeg ut litt diverse linker og videoer jeg har funnet i løpet av mitt surfemaraton i dag:

PoleSkivvies er alltids en nettside å kikke litt på, men denne guiden fant jeg først i dag, «Get your sexy on», som jeg gleder meg til å lese.

Ellers elsker jeg denne videon fra YouTube (hvis noen vet hva musikken er, vil jeg gjerne vite..):

Og her finner du Spotify-spillelisten jeg trener til — vil gjerne ha tips til gøy musikk å trene til!

Stikkord: , , , , ,

3 kommentar to “Pole på vent”

  1. Mina Marie Says:

    Sangen hun danser til her er Hooverphonic – 2 wicked. Jeg har dessverre ikke tilgang til spotify så får ikke sett listen din, men her er noen av de liker å trene til ihvertfall:

    Muse – Time Is Running Out
    Roisin Murphy – Ruby Blue, Night of the Dancing Flame
    Michael Buble / Muse (alt etter humøret) – Feeling Good
    Marilyn Manson – The
    TV Rock – Flaunt It
    Crystal Method – Matrix Theme
    The Freaks – The Creeps
    John Mayor – Your body is a Wonderland
    Kylie Minogue – Slow
    Pearl Jam – Alive

  2. Fru Jones Says:

    Åh, tusen takk for navn på låt og treninslisten din! Og takk for god bedring-ønske. Det er noe som går for tiden, og hvis det er noe som går er jeg garantert å få det. 🙂 That’s life. God helg!

Legg igjen en kommentar

