Glede!

Nå har jeg fått meg låne-PC, endelig funnet kameraet mitt, sett fire og en halv sesonger av Sex and the City OG begynt pole fitness-kurs siden forrige gang! Nå blir det sving på sakene her…

Steg Dans dansestudio i Bergen får toppkarakter av meg. Før kurset begynte fikk jeg telefon fra stuioet som ville fortelle at to gutter hadde meldt seg på kurset, og om det var greit for meg. Ble litt overrasket, men supert at de tenker på sånt. Videre kan jeg fortelle at instruktøren er er veldig søt og omtenksom med positive kommentarer.

Lærekurven gikk rett til værs med én gang; fem ulike spins den første gangen, og etter andre timen kunne jeg henge opp-ned uten å klamre meg fast og uten å ikke klare å komme meg ned og få fullstendig panikk for å falle ned og brekke diverse bein (ok, det skjedde et par genger…. ja, tre ganger, da, men..).

Jeg kjenner helt klart six packen som gjemmer seg bak magefettet – den vokser (six packen, altså.)! Muskler jeg ikke visste jeg hadde begynner å vise seg, og det føles godt! Nå venter jeg på at blåmerkene på forsiden av føttene skal førsvinne, det er ikke særlig lekkert!

Stikkord: , , ,

Legg igjen en kommentar

