«Snoping»

Jeg eier ikke tålmodighet. 22. januar er altfor lenge til, jeg kan ikke vente så lenge på å få poledansinstruktør! Derfor gikk jeg til innkjøp av disse to DVDene: The art of pole dancing vol 1 og The art of pole dancing vol 2. Etter en god stund med leting på Ebay og over to ukers venting (JA, tollen tok dem.), har jeg revet av plasten og satt dem inn i spilleren. Klokken er ti på kvelden, så det er for sent å teste dem ut nå, men i morgen tar jeg en real poledanssession! Så får vi se om DVDene er anmeldelsesverdig eller ei. Anmeldelsene jeg har lest tidligere har alle vært positive – det er ikke mange pole-DVDer som får bra feedback! Etter en rask kikk på introen og noen av rutinene, virker treningsprogrammet svært lovende!

Stikkord: , , ,

3 kommentar to “«Snoping»”

  1. Freckles Says:

    Hei!! 🙂 Spennende å se bloggen din, er selv nyfrelst poledance-entusiast! 🙂 Lurte på om du hadde gått tatt en titt på disse filmene, er de bra? 🙂

  2. Fru Jones Says:

    Heisann, Freckles! Tar du kurs i Pole? Ja, jeg har såvidt sett litt på dem, men vet du hva, jeg kan skrive et blogginnlegg om dem i kveld, når jeg har sett litt mer på dem! 🙂

  3. Freckles Says:

    Det gjør jeg 🙂 Storkoser meg! Men nå må jeg klare meg på egen hånd fram til høsten… 🙂

Legg igjen en kommentar

