Vi starter igjen

Stangen er satt opp i den nye hybelen. De første par gangene med dansing siden før sommeren har virkelig etterlatt meg med ekstrem gangsperr og blåmerker, MEN jeg har kommet meg på riktig spor gangske raskt! Jeg merker også til avhengigheten andre dansere snakker om; har jo lyst til å trene hele tiden! 🙂

Stangen har blitt brukt tre ganger siden den ble satt opp, og uten å ha gått på kurs blir det mye prøving og feiling, og det er jammen lett å gi opp… det er MYE vanskeligere enn det ser ut som! Men om jeg må si det selv… det har gått ganske bra, altså! Takler flere spins, som Sunwheel, The cradle, de mer basic som attitude, The chair, Fireman spin etc. Har endelig også klart å sitte på stangen over lengre tid uten å holde fast! Hehehe det var stort for meg altså. OG… *Trommevirvel* INVERTION! Hurra. Tok mye mot og vilje, men det gikk til slutt! Kanskje blir det skrytevideo etterhvert? Ikke at jeg kan noen invertiontriks enda da….

Bloggen kommer til å bli mer aktiv fra nå av – litt mer orden på liv og hverdag nå etter flytting og starten av utdanningen.

I ❤ POLE DANCING! 😀

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

