Til deg som lurer på å begynne

Jeg har ikke begynt på kurs enda, men tok motet til meg for et par dager siden og bestilte plass på Pole Fitness-kurs i Bergen etter jul. 22. januar starter det første kurset i 2010. Dette blir veldig spennende, jeg grugleder meg..! 🙂

I bergen er det bare ett dansestudio som holder kurs i Pole dancing / Pole Fitness.
Steg Dans
tilbyr disse kursene: Poledance 1 og 2, Polefitness 1 og 2 og Salsapole, som kombinerer Pole Dance med salsa. Pris: 8 uker kurs 1750,-.

I Oslo finner man Sometimes Pole Studio som tilbyr disse kursene: Pole 1, 2 og 3. Disse kursene går over 6 uker, og koster 2200,-.

Jeg har nettopp funnet ut at Sometimes også selger X-pole i Norge, og sender dem gjerne i posten. Skal man først kjøpe seg en stang er dette den man vil ha – man må ut med 3500 kr, så det er bare å sette i gang og spare! Hadde jeg visst om dette før jeg kjøpte min egen, mindre proffesjonelle stang, hadde jeg absolutt gått for denne.

Hvis noen kjenner til flere dansestudioer som tilbyr Pole Dancing og lignende, gi en lyd, så skriver jeg dem opp. 🙂

Stikkord: , , ,

5 kommentar to “Til deg som lurer på å begynne”

  1. galithralia Says:

    herre d var dyrt! syyykt, men ja merker det frister litt å begynne 😛 selv om jeg ikke helt klarer å se det for meg…. men du må ha lykke til med kurset og holde meg oppdatert 😛

  2. Molly Says:

    Jeg kjøpte stang fra Sometimes!! Dyrt, ja, men verdt det! Lisa, som startet og eier Sometimes er kjempehyggelig – ta kontakt med henne på mail post@sometimes.no hvis du har spørsmål! (:

  3. Fru Jones Says:

    Galithralia: du får teste det ut litt på stangen min først, og begynne på kurs om du liker det! 🙂

    Molly: Takk for info! Fint å høre fra andre polere! 😉

  4. Mina Marie Says:

    Jeg kjøpte min X-pole direkte fra Vertical Dance, det ble ganske mye billigere! Totalt brukte jeg vel maks 1900…Men nå har de fått en de nye varianter, så en X-pole er ikke lenger bare en X-pole. Kursene er også veldig dyre i Norge, sånn sett er jeg heldig som bor i Dublin for øyeblikket, her er det 95 euro for seks ukers kurs.

    Syns forresten det er vanvittig bra av deg å greie inversion uten å ha gått på kurs og etter så kort tid! Jeg sliter med den enda, kommer meg f@#% ikke opp 😛

    SV til kommentar på PowePlate innlegget mitt: Det er veldig bra form for styrketrening ja og passer spesielt bra sammen med Pole Fitness fordi du blir sterk fort og dermed greier fler triks 🙂

  5. knuddaa Says:

    jeg har bestillt direkte fra xpole.co.uk hjem til norge ble 2500kr ca. så en kan jo spare litt! jeg får ikke sett alle videoene dine forresten !

Legg igjen en kommentar

