Da var den kommet!

dscf4278

Nytt treningsapparat

Jeg fikk den etter nøyaktig tre ukers venting. Å, som jeg har gledet meg! Den ble hentet på posten ganske sent i går, så slik som den er satt opp nå skal ikke være den permanente løsningen. På grunn av skrue vi ikke fikk skrudd helt inn og mangel på vater er den både løs og skjev, men noe får jeg jo gjort! Gjelder bare å være litt forsiktig før mannen kan fikse den ordentlig for meg… Jeg duger overhodet ikke til slikt..!

Jeg har sett igjennom DVDen som kom med stangen nå, og må si jeg er en smule skuffet over kvaliteten på den; man lærer altfor få moves, etter min mening. Da er det godt man har YouTube!

Jeg skal være helt ærlig og si at dette var MYE vanskeligere enn jeg noengang hadde forestilt meg! Jeg klarer såvidt å gå rundt stanga på en ordentlig måte, snurring og henging og løfting er ikke noe jeg ser meg selv klare i løpet av de neste ukene, og i hvertfall ikke på en elegant måte, men jeg skal gjøre så godt jeg kan!

Men det jeg kan si er at jeg allerede er hekta!

Stikkord: ,

2 kommentar to “Da var den kommet!”

  1. Line Says:

    hei, hvor kjøpte du stanga, og hva kostet den?

  2. Fru Jones Says:

    hei!

    jeg kjøpte den på http://www.naughty-creations.co.uk, de er blandt de svært få som sender til norge. 🙂

    selve polen kostet rett under tusenlappen, men så kom toll i tillegg, på 350 kr. jeg har angret en del på at jeg kjøpte sexy little pole, og ikke x-pole med en gang, jeg vil nok anbefale det. den er ikke super å bruke, men den er grei nok. 🙂

Legg igjen en kommentar

