Norske Polesider?

Er det ingen norske pole dancingsider/forum på nett, eller er det bare jeg som er dårlig til å søke?

Jeg har i det siste vært medlem av to forskjellige PD-forum, og der er usedvanlig hyggelig. På Studio Veena er også en chat med satt snakketid hver fredag, da er det  noen inne på chatten hele dagen. Man kan prate om Pole, eller man kan prate om heeelt andre ting. Det er et utrolig hyggelig miljø på disse sidene, det er bare positive kommentarer og konstruktiv kritikk blant jentene (og de to eneste guttene) på forumene. Man laster opp videoer og bilder av seg selv, og så får man masse skryt. Dette var et av svarene jeg fikk på presentasjonen av meg selv:

«its a really amazing site….im in a dance troupe and 80% of the time come home feeling like a loser and a horrible dancer, but then i come on here and there’s so much love and support for one another that my mood is lifted right away. i hope you’ll love this site as much as i do!» (SaschaPoles)

Dersom det ikke dukker opp en norsk Poleside snart, må jeg kanskje se meg nødt til å starte en selv.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

