fit

Jeg har endelig fått bestilt polen min, den er sendt, og jeg gleeeeder meg til å hente den på postkontoret!

Skulle egentlig kjøpe en x pole, men fant ingen som sender til Norge, utenom denne ene som jeg har linket til. Jeg er dessverre fattig student, og må nøye meg med en My sexy little pole, i hvertfall til litt penger har samlet seg i banken.

Jeg har allerede klart å bli ganske besatt av tanken på å bli god, spesielt siden det finnes så mange fine videoer på YouTube! Jeg har sett omtrent alle pole-videoene – to ganger!

Denne bloggen kommer til å være dedikert til Pole Dancing og trening. Nå er det bare å vente på postmannen!

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

